مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری

اکثر دانشجویان تصور می‌کنند که انجام پایان نامه کار بسیار سختی است. در حالی که اینطور نیست. دانشجویان به علت اینکه در نگارش پایان نامه توانایی بالا و آگاهی ندارند این حس را پیدا می‌کنند. در واقع آنها سر در گم می‌شوند. تنها با یک مشاوره و نشان دادن مسیر تهیه پایان نامه یا آموزش آن می‌توان به دانشجو کمک زیادی کرد تا بتواند از پس این مرحله از تحصیل نیز برآید. مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری به دانشجو کمک می‌کند تا بتواند یک موضوع خوب و منابع عالی را پیدا کرده و با یادگیری روش انجام پایان نامه کار خود را شروع کند. در این مقاله ما قصد داریم درباره‌ی مشاوره در انجام پایان نامه در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری صحبت کنیم. امید است با خواندن این مقاله دانشجویان عزیز با اهمیت مشاوره در میزان موفقیت پایان نامه آشنا شوند. 

 

 

خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف

 

مشاوره در انتخاب موضوع

اولین مرحله از انجام پایان نامه انتخاب موضوع مناسب است. بیشتر دانشجویان در این مرحله مشکل دارند. زیرا اطلاعات کافی درباره اهمیت موضوع، پیش نیازهای لازم، توانایی های خود و … ندارند. از این رو یکی از مراحل مشاوره انجام پایان نامه، کمک در انتخاب موضوع پایان نامه است.

 

مشاوره در انتخاب منابع معتبر

پس از انتخاب موضوع مناسب نوبت به جمع‌آوری و انتخاب منابع معتبر می‌رسد. دانشجویان نیاز دارند که اطلاعات درست و به روزی را از منابع معتبر به دست آورند تا بتوانند یک پایان نامه خوب تهیه کنند. اگر در این مرحله منابع را به درستی انتخاب نکنند ممکن است نتایج آنها با علم روز منطبق نبوده و زحماتشان هدر شود. از این رو مشاوره انتخاب منابع یکی از مهمترین بخش های مشاوره در انجام پایان نامه ارشد و دکتری است.

 

مشاوره در آموزش مراحل انجام پایان نامه

در مرحله بعدی دانشجو باید با مراحل و نحوه تنظیم یک پایان نامه خوب آشنا شود. اینکه چگونه شروع به نوشتن پایان نامه کند.اصول نوشتن پایان نامه نظیر فهرست نویسی یا فهرست منابع پایان نامه باید چگونه باشد؟ هر روز چه میزان از کار خود را پیش ببرد و … در این خصوص ما در سایت فری تز مقالات متعددی را برای شما کاربران عزیز سایت تهیه کرده‌ایم که مطالعه آنها کمک شایانی در جهت هرچه بهتر انجام دادن پایان نامه خواهد کرد.

 

مشاوره در نحوه دفاع از پایان نامه

اینکه چطور باید از پایان نامه دفاع کرد؟ چگونه باید صحبت کرد؟ در روزهای قبل از دفاع چه کارهایی باید انجام داد و چگونه بر استرس خود مسلط شد؟ همه و همه از مواردی است که یک دانشجو نیاز دارد تا مشاوره و آموزش ببیند. دفاع از پایان نامه نیز مرحله‌ای از انجام پایان نامه است و این مرحله باید در مشاوره پایان نامه گنجانده شود.

 

مشاوره انجام پایان نامه ارشد

یکی از خدماتی که موسسه آموزش انجام پایان نامه فری تز ارائه می‌دهد مشاوره در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد است. انتخاب یک موضوع مناسب، ارائه منابع مورد نیاز و معتبر برای انجام پایان نامه، آموزش نحوه انجام پایان نامه و آموزش دفاع اصولی و با قدرت بیان بالا از پایان نامه، مطالبی هستند که در مشاوره با دانشجو بررسی خواهند شد. تمامی این مطالب از قسمت های مهم انجام پایان نامه هستند. که در قسمت بالا به طور مفصل توضیح داده شده است.

 

مشاوره انجام پایان نامه دکتری

در دوره دکتری نیز ممکن است دانشجویان نیاز به مشاوره در انجام پایان نامه داشته باشند. درست است که دانشجویان دوره دکتری به احتمال زیاد پایان نامه دوره کارشناسی ارشد را انجام داده‌اند و با نحوه تدوین و تهیه یک پایان نامه آشنا هستند اما پایان نامه دوره دکتری قواعد و قوانین خاص خود را دارد که اگر دانشجو با آنها آشنا نباشد یا تصور کند این پایان نامه دکترا نیز مانند پایان نامه کارشناسی ارشد است به مشکل بر خواهد خورد. از این رو دانشجو در هر مقطع و دوره تحصیلی با مشاوره، بهتر می‌تواند پایان نامه خود را انجام دهد. انتخاب موضوع، تهیه پروپوزال و سایر مراحل انجام پایان نامه تا روز دفاع مواردی هستند که در انجام پایان نامه دکتری نیاز به مشاوره دارند.

 

مشاوره انجام پایان نامه به صورت تخصصی در موسسه فری تز

ما در مقاله‌ای ویژگی‌های بهترین موسسه انجام پایان نامه را برای شما کاربران عزیز توضیح دادیم. این مقاله‌ می‌تواند شامل انتخاب موسسه برای مشاوره در انجام پایان نامه نیز باشد. فری تز با استفاده از کادری مجرب و اساتید معتبر یکی از موسساتی است که آماده ارائه خدمات مشاوره در همه مراحل انجام پایان نامه به کاربران و دانشجویان عزیز است. این مشاوره شامل مراحل انتخاب موضوع، انتخاب منابع، برنامه ریزی برای انجام پایان نامه، کمک به مشکلات و سوالات دانشجو در زمان انجام پایان نامه، مشاوره در تهیه پروپوزال، کمک در ویراستاری مقاله و آموزش های فهرست نویسی، علائم نگارشی ، دفاع از پایان نامه و … می‌شود. امید است که دانشجویان بتوانند با مشاوره در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در موسسه فری تز به هدف خود که همان ارائه پایان نامه به بهترین نحو است برسند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.