انجام مصاحبه

انجام پایان نامه انجام مصاحبه : مصاحبه ی تحقیقی ،ابزاری برای جمع آوری اطلاعات از پاسخگوهاست.ما می توانیم یک مصاحبه را به عنوان یک شکل ارتباط دوتایی(فرد به فرد) که شامل پرسش و پاسخ سوالهاست تعریف کنیم. ماهیت دوتایی مصاحبه،مثل سمت گیری و خطا ، به عنوان نتیجه ای از مصاحبه کننده و ویژگی های زمینه ای(سابقه ای) مصاحبه شونده(سن،تحصیلات،حالت اجتماعی-اقتصادی،نژاد،مذهب،جنسیت و ..)صفات روانشناسی(احساس،نگرش ها،انتظارات،انگیزش ها)و رفتار(مثل خطا در پاسخ به سوالات،اکتشاف،انگیزش،پاسخ های ثبت شده)ارائه خواهد شد. 

ادامه مطلب ...

مسیحیت و مادیت در هیگل از دولت

مسیحیت و مادیت در مفهوم هیگل از دولت

بینش هیگل مبنی بر اینکه درک فلسفی از منطق به واسطه درک چیزهایی که حاضر و واقعی هستند بدست می آید، حتی اگر به خودی خود انکار شود تحقیق مفسران هیگل درباره شرایط تاریخی وی را می طلبد. تعیین روابط بین فلسفه ای که حداقل در زمینه رویدادها به سمت حال حاضر و “واقعیت” متمایل است نمی تواند به راحتی به تفسیری مناسب گام های آتی افزوده شود. 

ادامه مطلب ...

ماتریس های سختی دینامیکی

ماتریس های سختی دینامیکی برای اعضای خطی با جرم گسترده

چکیده

تعیین تحلیلی  ماتریس های سختی دینامیکی در دامنه فرکانس برای اعضای ساختاری خطی با جرم گسترده،  یک روش کارآمد و دقیق برای تحلیل دینامیکی چهارچوب ها فراهم می کند. این فرمول نه تنها برای جرم گسترده بلکه برای اثرات انتشار موج در هر عضو بکار می رود. بنابراین این فرمول بندی نسبت به استفاده از ماتریس های جرمی متمرکز و یا حتی سازگار، یک راه حل مقرون به صرفه تر و دقیق تر ارائه می کند، که به منظور تکثیر این اثرات، به ویژه برای فرکانس های بالا نیاز به تقسیم عضو به عناصر مختلف دارد. 

ادامه مطلب ...

مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری

اکثر دانشجویان تصور می‌کنند که انجام پایان نامه کار بسیار سختی است. در حالی که اینطور نیست. دانشجویان به علت اینکه در نگارش پایان نامه توانایی بالا و آگاهی ندارند این حس را پیدا می‌کنند. در واقع آنها سر در گم می‌شوند. تنها با یک مشاوره و نشان دادن مسیر تهیه پایان نامه یا آموزش آن می‌توان به دانشجو کمک زیادی کرد تا بتواند از پس این مرحله از تحصیل نیز برآید. مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری به دانشجو کمک می‌کند تا بتواند یک موضوع خوب و منابع عالی را پیدا کرده و با یادگیری روش انجام پایان نامه کار خود را شروع کند. در این مقاله ما قصد داریم درباره‌ی مشاوره در انجام پایان نامه در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری صحبت کنیم. امید است با خواندن این مقاله دانشجویان عزیز با اهمیت مشاوره در میزان موفقیت پایان نامه آشنا شوند. 

ادامه مطلب ...

آموزش تدوین و ویرایش پایان نامه

در نگارش پایان نامه تنها ارزیابی اطلاعات دانشجو و توانایی انجام پروژه هدف نیست. بلکه توانایی نگارش یک پایان نامه بر اساس اصول و قواعد نگارشی نیز از اهداف انجام پایان نامه است. یک دانشجوی دوره دکتری یا کارشناسی ارشد باید با فرمت نگارشی انواع گزارشات، مقالات و پایان نامه آشنایی داشته باشد. نکات زیادی برای ویرایش پایان نامه و نحوه نوشتن آن وجود دارد. در این مقاله به چگونگی استفاده از علائم نشانه گذاری و آموزش تدوین و ویرایش پایان نامه خواهیم پرداخت. 

ادامه مطلب ...